Sağlıklı Yaşam için Beslenme Önerileri
Hızlı ama sürdürülebilir şekilde nasıl kilo konrolünü sağlayabiliriz

XL-S’in sürdürülebilir ve etkili kilo kontrolü adına gerekli olan yaşam tarzı değişikliklerini yapmanıza yardımcı olmak için XL-S ipuçları. 

article image

1. Bir öğün günlüğü tutun

Araştırmalara göre, günlük tutmak ve kilo kontrolü sağlamak arasında önemli bir ilişki var. Yediğiniz her şeyi yazmanız sizi kendinize karşı sorumlu tutmakla kalmaz, ne zaman, niçin ve ne yediğiniz konusunda daha dikkatli olmanıza yardımcı olur; böylece kötü alışkanlıklarınız ve hızlı kilo kontrolünü sağlamak için değiştirebileceğiniz şeyleri tespit etmek kolaylaşır.

Bir yiyecek günlüğü tutmak, "tetikleyici yiyecekleri" ve diğer yararsız beslenme alışkanlıklarını yazılı bir kayıt olmamasına oranla çok daha kolay bulmanıza yardımcı olur.

2. Etkisi klinik olarak kanıtlanmış kilo kontrolü sağlayan yardımcı ürünler kullanın

Hayır, bir kalp atışı hızında vücut yağınızı yok edecek bazı sihirli haplardan bahsetmiyoruz. Hızlı düzelme bir efsanedir. Bunun yerine, yavaş yavaş kilo kontrolü çok daha sağlıklıdır. Bu fazladan kilolardan kurtulmak, sağlıklı bir beslenme programı ve düzenli egzersiz ile birlikte takviye alımını birleştirdiğinizde ulaşılabilir olacaktır. XL-S gibi doğal olarak elde edilmiş bir düşük kalorili kilo kontrol ürünü uyguladığınızda sağlıklı kiloya ulaşabilirsiniz.

3. Şekeri ve rafine karbonhidratı kesin

Şeker açısından zengin ve işlenmiş gıdalar, kan şekerinizi ve insülin düzeylerinizi altüst edebilir ve bu da iştahınızı etkileyebilir. Bu durum daha hızlı kilo kontrolü sağlama amacınızla hiçbir şekilde örtüşmeyecektir.

Şeker oranı yüksek ve rafine karbonhidratlar içeren gıdalardan kaçınılması, insülin seviyenizi düşürmenize yardımcı olur ve böylece iştahınızı azaltabilir. Dolayısıyla açlık duygusu olmadan kilo konrolünü sağlamanıza yardımcı olur.

Bunun yerine tam tahıllı ekmek, tahıl ve makarnalar, sebzeler, yulaf, kinoa, fasulye ve mercimek gibi kompleks karbonhidratları seçin. 

article image

4. Bir sağlıklı beslenme programı seçin

Uzun vadede sağlıklı bir kiloya ulaşmak ve bunu korumak için yalnızca yiyecek alımına odaklanmak değil aynı zamanda genel sağlık ve yaşam tarzı seçimlerini de takip etmek önemlidir. Bazı sağlıklı beslenmeyi destekleyici programlar, güvenli şekilde kilo kontrolü ve uzun vadede kilonuzu korumanıza yardımcı olan sağlıklı (yeme) alışkanlık ve davranışları desteklemektedir. Bir sağlıklı beslenme programına kaydolmak, kendinizi motive etmenize yardımcı olabilir ve tek başınıza olduğunuz zamana göre daha başarılı bir serüven sağlayabilir.

5. İyi bir gece uykusu alın

İyi bir gece dinlenmesi, sağlığa kavuşmak ve sağlığı sürdürmek için zorunludur. Öte yandan uykunun iyi alınamaması, kilo problemleri ile son derece bağlantılıdır. Bilim, uyku yoksunluğunun bel genişliğini ve sağlığı ciddi bir şekilde sabote edebildiğini doğrulamıştır. Kötü uyku beyni o kadar çok etkiler ki ihtiyaç duyduğunuzdan daha fazla yemek istersiniz ve genelde şekerli, yüksek enerjili gıdalar arzu edersiniz. Ve daha da kötüsü, yiyecekleri daha az verimli şekilde işlersiniz. Uykunun kilo kontrolündeki hedeflerinize ulaşmanıza engel olmasına izin vermeyin, uykuya öncelik verin.

XL-S Nutrition

XL-S ile Afiyetle Başarın!

TÜM ÜRÜNLER

Whatsapp